Det blir en VIKTOR!

Nu börjar chocken lägga sig!
Jag är glad och tacksam över att det växer ett friskt barn i min mage, och jag är glad över att vi får äran att tillöka familjen med en pojke, men jag är chockad.

Allting såg bra ut!
Vikt nu: 2394 gram
+13% (Freja låg på +14%) och vägde 4070 gram vid födseln, och BM beräknar även lilla Viktor att hamna där kring.

Här kommer lite bilder på miraklet:


ansiktet framifrån


Profilen, med öppen mun. Han gäspade så gulligt och så vinkade han till oss <3


Hela härligheten om någon skulle tvivla på att det var en pojke haha

Det blir dyrt i Ullared imorgon ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

åhh vad mysigt med en pojke! Gud så kul för er...

Och det där med amningen...ALLT kan gå, även om det inte gick sist. För mig funkade det inte alls med Julius, men med Agnes nu är det helt annorlunda.



Prova, om du vill... det kan gå bra denna gång. =)

2011-04-26 @ 20:48:27
URL: http://minbebis.com/blogg/hannasliv
Postat av: vanessa

Om det var en liten flicka, vad skulle hon heta då ? :)

2011-04-26 @ 21:14:30
Postat av: Nina Wiklund

Roligt med en av varje, säger hon som har tre killar och flicka och en h*n i maggen ;)

Kram!

2011-04-27 @ 21:17:09
URL: http://frumotherwoman.blogspot.com
Postat av: Karin

Grattis till sonen, kul! nu vill jag ha shoppingrapport;-)



Kram

2011-04-28 @ 07:00:17
URL: http://minresatill3.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0