Dagens jag!

Humör: Okej, har lite huvudvärk. Men jag är glad.
Gjort: varit på vattengympa, gått en runda på stan, träffat Cindy, hämtat dottern på dagis, sovit middag, ätit mellanmål.... thats about it.
Dricker: Ingenting just nu, men drack apelsinjuice för en stund sedan.
Planer: Ta det jäkligt lungt då jag haft deluxe sammandragningar idag med.
Ser på: datorn jag har i knäet ;)
Lyssnar på: Min dotter som snackar hål i huvudet på mig,
Äter:  ingenting, men åt tre knäckebröd med ost på för en timme sedan.
Bästa: att vattengympan började idag och att jag träffade Cindy.
Sämsta: Att jag fick onda sammandragningar som inte riktigt släppt än.
Väder: Grå-tråkigt, men inget regn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0