Dagens jag!

Humör: Riktigt bra idag, känner mig faktiskt förvånasvärt pigg.
Gjort: Stigit upp, klätt på Freja, plockat undan vinterkläderna ifrån hallen och lagt ut dessa i förrådet, plockat ur och in i diskmaskinen, bäddat sängarna, dammsugat hela nedanvåningen, tvättat golvet i köket, kokat kaffe och ordnat frukost till mig och loppebus.
Dricker: K-A-F-F-E
Planer: att umgås med flickorna Ganslandts och ha allmänt trevligt.
Ser på: Playhouse Disney (Freja)
Lyssnar på: Tvn
Äter:  Ingenting, men ätit rostade mackor med smör och gurka på
Bästa: Att vi ska ha en playdate idag och att jag såldes slipper underhålla Freja hela dagen själv ;)
Sämsta: Att fogarna spökar på som vanligt... svanskotan gör väldigt ont idag.
Väder: Det är klart väder, solen skiner, men det blåser...tyvärr.


Ordning och reda- I like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0