Dagens jag!

Humör: Bra men är aptrött och ska snart gå och lägga mig igen
Gjort: Stigit upp, klätt på Freja, ätit frukost, tittat på tvn, bloggat, tagit emot paket från DHL
Dricker: K-A-F-F-E
Planer: att göra så lite som möjligt, gårdagens Ullareds tur tog musten ur mig.
Ser på: Tv4a nyheterna
Lyssnar på: Tvn
Äter:  Ingenting, men helt otippat så ligger det två rostade mackor i min mage, fast idag lyxade jag till det och körde nötcreme (ja jag vet hemskt) på en macka och mjukost och mängder av slanggurka på den andra, i min mage haha
Bästa: Att jag faktiskt med gott samvete idag kan göra ingenting.
Sämsta: Att jag är så trött
Väder: Bra men det har blivit lite kyligare.


Kommentarer
Postat av: Nina Wiklund

Visst var det kallt idag! Har stått på en förskolegård i princip hela dagen och (faktiskt) frusit :(

2011-04-28 @ 21:39:32
URL: http://frumotherwoman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0