Dagens jag!

Humör: Mycket bra, känner mig fylld av energi
Gjort: Stigit upp, klätt på Freja, vikt tvätt, hängt tvätt, kört igång tvättmaskinen, tömt diskmaskinen, plockan in disken i maskinen, plockat undan i vardagsrummet, plockat undan i köket, bäddat sängarna, klätt på mig, borstat tänderna, kammat mig, gjort en smoothie och kollat min internetbank.
Dricker: Världens godaste morgonsmoothie på banan, apelsinjuice, vaniljyoggi, frysta exkotiska bär
Planer: Åka till IKEA och Svågertorp med världens bästaste mamma
Ser på: datorn jag har i knäet ;)
Lyssnar på: Timbuktus skiva Oberoendeframkallande
Äter:  Idag är det drickande frukost
Bästa: Mamma kommer snart och att jag ska få handlat sånt smått och gott som bara legat på hög och väntat.
Sämsta: vädret!
Väder: Regn och blött... grått, trist...tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0