Ny månad- nytt försök

Ja då var vi inne i septembermånad. Mensen har kommit och gått, och nu väntar vi på nästa ägglossning.

Blev gravid med dottern i september, så jag tror att september är en bra månad för oss.

Ägglossning den 20-26e, så det blir en massa mys här hemma.
Jag tror inte (egentligen) på att göra en massa ÄL-tester osv, även om jag gjorde det förra månaden. Utan jag tror på att man ska mysa för att man vill mysa, och är det meningen att det ska bli så blir det.

Lusten är det ingen fel på så det är ju bara till att ligga i ;)

Tant Röd är bortad nästa månad. Hon är inte välkommen igen.
Tänker köpa en sån där lapp, typ som den som sätts över munnen på pluto vid julafton "do not open until christmas", fast på min ska det stå "öppnar igen tidigast juli 2011". hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0