Wii.. det funkade!



Jag har haft huvudvärk i fyra dagar. Börjar bli nådigt irriterad på den bultande huvudvärken.
Imorse tänkte jag logiskt och tog på mig träningskläderna och kopplade in wiiet igen.

Ställde dock in träningsprogrammet på easy.
Och sen körde jag fullt ut i 18 minuter.
Kanske lite mesigt. Men 18 minuters easy-träning är bättre än inga minuters träning alls.

Och vet ni? Både huvudvärken, nackstelheten och värken i ländryggen försvann.

Startade en 30 dagarsutmaning, så jag hoppas att jag håller mig frisk så att jag kan fullfölja träningen.

Nyttigt att träna också så att vikten inte ökar förmycket. Och det är aldrig fel att träna. Kroppen och jag mår bara bra av det.

Lite stolt över mig idag, ännu stoltare blir jag om jag fullföljer det här!

Heja mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0