Går in i vecka 14 nu!

Idag är jag i v 13+2. spännande!

På tisdag är det som sagt Ultraljud och då är jag i vecka 14+0.

Tycker tiden fram till denna veckan har gått fort. Tyckte ett tag att jag var gravid i vecka 9 hur länge som helst ;)

Nu börjar det hända något. Lagom till min födelsedag i januari är dag dags för ultraljudet v 18.
När jag väntade dottern, som också är född i juni, hade jag faktiskt v 18-UL på min födelsedag. Världens bästa present.

Som omföderska går man och känner efter hela tiden om man känner bebisen. Det var så häftigt första gången man gjorde det! Älskade min gravida mage, och längtar verkligen efter att magen skall runda till sig.

Det bästa med att ha bf i juni är att man hela våren och sommaren kan ha lätta kläder, inte behöver bry sig om badsäsongen och istället bara få njuta. Jag minns dock att jag de sista två veckorna under graviditeten med dottern samlade på mig 6 kilo med vätska. Mina ben var jämna från knäna och nedåt :/ Sådär kul... men men!

Satt och gjorde årets emails-julkort, vi gör så varje år till de som vi inte skickar vanliga julkort till. Och vi ska skicka dom efter ultraljudet nästa vecka, bifoga ultraljudsbilden och skriva:

God jul och gott nytt år önskar hela familjen. Tomten kom till oss redan i oktober. I juni 2011 blir vi fyra!

Tyckte det var lite roligt!!! En rolig julklapp att dela med sig av!

Ha en skön vecka allesammans


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilket mysigt julmail att få. Hoppas du mår toppen Kim!

2010-12-11 @ 20:28:12
URL: http://minbebis.com/blogg/hannasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0