Fyra är trippellycka!

Det finns visa saker som får en att bli extra lycklig.

Just nu finns det två såna extra lyckor som gör mig extra glad.

3 av mina vänner är också gravida.

Det är helt fantastiskt!

Den ena är en av mina absolut bästa vänner, och det skiljer inte mer än 2 veckor mellan oss i våra graviditeter. Det tråkiga är att hon just lämnat Malmö för att flytta till sin kille som bor i en annan stad. Oerhört tråkigt.... Men dom flyttar till Malmö i sinom tid... hoppas jag <3

Den andre är kompis som jag lärt känna genom min man. Dom väntar tillökning redan nu i januari. Så det kommer bli lite ålders skillnad nu i början, men när våra barn passerat 1-2 år, så är dom ikapp. Underbart. Dom har redan en dotter sedan tidigare, och hon är ett år äldre än min dotter, och dom leker SÅ fint tillsammans. A

Den tredje är en tjej som jag håller mycket av, även om vi inte umgås så mycket. Men jag önskar henne och hennes familj allt gott, och jag delar deras lycka. Vi skämtade tidigare om att vi skulle bli Lattemammor... och nu blir det verklighet, superroligt!

Sweet!



Kommentarer
Postat av: sarah

<3

2011-01-21 @ 17:44:15
URL: http://minbebis.com/blogg/hotmama/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0