Första veckan i verkligheten

Så var första veckan som en fulltidsarbetande familj till enda. Måndag och tisdag var okej för då var jag på vår bokningsavdelning och uppdaterade arbetsrutiner och sånt. Så då slutade jag i tid.

Men sen i onsdags blev det kaos! Morgonen började med att kedjan hoppade av på cykeln :/

Sen förföljde stressen mig hela dagen. Skulle sluta 1630. Kl 1655 var jag fortfarande fast i ett möte med avdelningscheferna och vår nya hotelldirektör.

Fick gå till dagis för att hämta barnen. Skulle sen hem och ge dom mat för att kl 1815 infinna mig på bilskolan. Som ni förstår gick ekvationen inte ihop. Vi var hemma från dagishämtningen kl 1750. Stress stress stress.

Återfick normal andning kl 21 tror jag!

Sen i torsdags skulle jag sluta 1600 men 1602 kom chefen och ville ha en visning av konferenslokalerna. Jaha ja!!

Som tur var så var dagis stängt igår så vi var ledig och kunde landa lite i allt det nya.

Viktor är dock en riktig dagiskille som leker fint och somnar numera på två röda och sover iaf en timme.

För en själv känns det lite obekvämt att dra på sig uniformen och de höga klackarna. Och man har inte riktigt kommit in i rätt andning eller startat upp den delen av hjärnan än.

Men det kommer. Övning ger färdighet right?!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/2121545/images/2012/pic_5041bbcde087c3484b001519.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0