Vill inte - tänker inte!

Igår totalvärgade Viktor att sova. Tänder som spökar och en näsa som rinner konstant i kombination med en riktigt rälig (skånska för otäck ;) ) hosta.

Men han var glad så länge jag inte tvingade honom att sova ;)


Aktivitetsbordet från Fischer Princ är en favorit här hemma.


Mina favorit killar <3 Rosiga kinder och pappig sådär på kvällskvisten!


Och så lite mammig med såklart!

Inte nog med att han inte ville sova igår... han ville inte sova i natt iheller.
Han vaknade precis efter att jag hade sett Big Brother klart, sen vaknade han 0015, 0120 - då gick jag upp och gjorde välling, gav alvedon och bytte blöja. Den sov han till 0245, vaknade igen 0350, 0530 och sen 0615!

Underbart med barn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0