Lattemaffian hade sammanträde!

Igår blev då ÄNTLIGEN vår mamma/barnfika av. Försökte få till det redan i december men av olika anledningar blev det inte så. Men igår blev det av, trots influensatiden!

Vi beräknades bli 18 mammor och gullungar, men efter lite bortfall blev vi 12 stycket. Men det blev liv ändå ;)

Vi som träffades började "umgås" på ett forum som jag skapade på facebook när jag blev gravid med Viktor. Forumet heter Babyboom 2011. För det var så det kändes då, som om ALLA man kände plötsligt väntade barn samtidigt som en själv. SUperkul tänkte jag, detta måste vi göra något av. Och det blev ett aktivit forum med 80 medlemmar.

Toppenkul!



Vicke laddar inför kompisdejten!

  

Barnvagnsmaffian ;) Tur att vi hyrde en lokal istället för att invadera Espresso House haha


Koka kaffe i litervis, ALLA mammor behöver kaffe hihi

  

Frukosttajm <3



Alla godingarna!



Vicke gick all in för att underhålla ;)

  

Lugn och ro blir det ju aldrig med 12 mammor och barn. Men gud så härligt med all sprudlande energi som alla ungar förmedlade! Riktigt kul att kunna träffas såhär.


Vicke fick pröva Colins seat ´n sack (tror jag att den heter) och han satt riktigt bra i den. Funderar på om man kanske skulle införskaffa en sådan!



Vicke blev lite kär i Sara! Hennes fina armband och långa hår var rena lyckan <3



Underbara tokglada Theokompisen och något mer skeptiske Movits :) Movits är född 3 dagar efter Vicke och Theo 6 veckor innan. Här snackar vi framtida mffare ;)



Finaste Carro och sockersöta Oliver kom hela vägen från huvudstaden för att delta på fikan (det kan ju kanske ha varit så att Carro redan planerat att komma till Malmö nu, men jag tror att hon kom enbart för vår skull hihi)



Tillsammans med mamma Sarah är Movits inte alls lika skeptisk, trollungen!

Tack alla söta, fina för igår!
Själv var jag totalt slut i rutan på kvällen och somnade därför redan vid 21-tiden, Viktor var också helt ur sina vanliga rutiner. Men vad gör det... en dag av alla dagar i resten av ditt liv! Ibland får man offra lite för att få lite ;)

Ser framemot en picnic/grillning till våren/sommaren med hela gänget igen!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0