Du soliga, underbara fredag!

vaknade till fågelkvitter och solsken! Kan man då bli annat än lycklig?

Dagens projekt var: Ta sig med båda kidsen upp till Kirsebergstorget för att hämta paketet från skopunkten samt inom Netto för lite helgshopping.



*sjunger* Bakom mina solglasögon kan jag va mig själv!

Underbart väder var det idag! Man blir SÅ glad.

Freja sprang sidanom vagnen hela vägen typ, på upptäcktsfärd ute på gräsmattan!


Viktor sov hela vägen, som vanligt! Tror bannemej att han somnar innan han ens har lagt sig i vagnen ;)

Inne på Netto shoppade vi barnmat, blöjor, våtservetter, öl, snacks, yogurth, snus, bröd och frukt. Allt man behöver för att överleva helgen med andra ord ;)

Vi tog bussen hem då vagnen var fulladdad och Freja kunde inte så på ståbrädan. Men Freja älskar ju att åka buss så det var värt varenda 21 kr *fnissar*

När vi kom hem hade vi rena julafton då vi hade hämtat ut paketet från skopunkten samt att två av mina vunna tradera auktioner till Viktor hade kommit!


Vickes skor


Frejas skor


Mina skor


Nöjd, rullsig liten kille :)


Min lille ekorre! Han får så goa kinder när man sätter på han mössa!

Nu har vi lekt en stund på barnens rum och det är alldeles strax dags att laga middag. Älsklingen kommer inte hem förens kl 19, men senblir det mys för resten av slanten. Skönt att vi inte har något direkt planerat i helgen.

Jag skulle (som vanligt) till Ikea, men det är väl tveksamt om jag får igenom det!

Trevlig fredag på er allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0