Den sanna sanningen

...är att det är omöjligt att leka i vardagsrummet med Viktor.
Eller ja, omöjligt är det väl inte, det går... men inte så bra!

Investerade i en ny ljudanläggning till TVn i lördags och den och alla sladdar lever farligt när Viktor är på frammarsch!
Så numera leker vi på antingen Viktors eller Frejas rum under all vaken tid... man blir nämligen galet trött på sin egen stämma.

 Nej! Nej! Nej! Nej! Ajabaja! Nej Viktor den får du inte röra!

Ni förstår man kan bli trött för mindre ;)



På sitt eget rum kan han röja bäst han vill utan mitt tjatande ;)



Dr Freja rycker in om någon skulle skada sig under lekandet! *fnissar* Sötnöten! Hon vill vara precis som sin faster. Faster Emma är sjuksköterska!



Man får passa på att pussas lite också när man leker <3

Jag ÄLSKAR mina barn och tycker dom är fantastiska 99.99% av all tid. Men det finns den där lilla 0.01% som ibland gör en galen... Men då är det bra om man kan kolla på alla kärleksfulla bilder, leenden och lekbilder så blir man glad igen!

Har också insett att jag behöver aktivera Freja mer efter dagishämtningen, det är när hon blir understimulerad som hon trotsar som mest. Så igår blev det lekplatsen påväg hem... för att göra av med lite energi!




Om det inte börjar regna idag så stannar vi vid lekplatsen idag också. Den stora gungan som Freja ligger i på sista bilden får även mamma plats i ;) Och jag älskar att gunga hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0