Uppdatering påskveckan!

Då min telefon inte velat som jag velat...eller snarare bloggappen har inte velat som jag har velat, så har jag inte bloggat på hela veckan!

Därför kör vi ett uppdateringsinlägg för veckan som gått!

I onsdags tog jag Freja ledigt från dagis då hennes kusiner och moster är hemma över påsken. Så i onsdags åkte vi till Leos för att leka av oss lite!

Det gick bra att ta sig dit. Tog bussen till värnhem och bytade där till 34an som stannar precis utanför Leos. (Vilket plötsligt fick mig att inse hur smidigt jag kan ta mig till hemmamatcherna!)

Viktor ÄLSKADE bollhavet! Och Freja lekte jättefint med Hanna, medans Matilda skaffade en annan lekkamrat ;)


  


Superkul var det. Leos är verkligen att rekommendera, mkt fräschare än alla de andra lekställena vi besökt,

I torsdags var det påskfest på dagis. Johan fick äran att lämna av påskkärringen på dagis medans jag passade på att ha dejt med mina kollegor på hotellet!


  


Sen i fredags kom kusin Hanna hem till oss vid 10-tiden. Och lyckan var total tycte Freja. Dom lekte så fint hela dagen tillsammans. Det var inte det minst jobbigt att ha ett barn till att ta hand om, snarare tvärtom, Freja och Hanna lekte jättefint på Frejas rum så vi märkte knappt att dom var hemma!

Sen i lördags var det påskmiddag hemma hos mina föräldrar tillsammans med min ena syster och barnen, min morbror och hans familj. Mysigt :) Det var även match för MFF. Men det kunde man varit utan. MFF blev våldtagna på hisingen med 5-0, så pratar vi inte mer om det ;)

Som alltid hemma hos mamma serverades massa god mat :)



Missade att fotografera huvudrätten som var fläskfile, potatisgratäng, rödvinssås och sallad...

  

I söndags var Johans föräldrar här men då fotograferade jag ingenting. Men vi hade mkt trevligt.
Vi bjöd på kasslergratäng och till efterrätt blev det chokladpudding med Kaluhagrädde, cocktailfrukter och rån!

Det har varit en påsk med massa god mat och trevligt sällskap precis som det ska vara!

Igår jobbade Johan och då roade jag mig med att fixa i Frejas rum, men det kommer i ett separat inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0