Ullred- here we come!

på lördag åker jag och Johan tillsammans med min syster till Ullared för lite barnfri shopping :)
Barnen lämnar vi hos mina föräldrar redan på fredagen :)

Ska blir riktigt trevligt, det är ju sällan jag och Johan hittar på något tillsammans utan barnen!



PÅ shoppinglistan står:
- regnkläder till Viktor
- Fleecejacka till Viktor
- födelsedagspresent till Viktor och Freja
- födelsedagspresent till Theo, Movits, Tove, Hanna och Matilda och Marcus! Lika bra att ta alla som kommer under sommaren.
- En klänning till mig
- Boxershort, rakhyvlar och kläder till Johan
- hygiensartiklar (shampoo, balsam, badolja, tandkräm osv)

det är iaf vad jag vet att vi behöver ;) sen får vi se vad mer som slinker ner hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0