Hur galet är inte det här?



Det är snart 6 år sedan jag började jobba på Scandic och då plockade jag ut min tungpiercing!

I förrgår hittade jag min stav och testade.. och jodå jag får igenom den...
Sjukaste!

Är lite sugen på att sätta i den igen... men måste skaffa mindre kulor då, har åttor på denna staven och dom är förstora för att ha, då jag är ovan vid den nu, och läspar som fan ;) Mindre sexigt haha

Får besöka min älskade vän Cindy som jobbar på India på Triangeln. Kanske ska investera i en ny stav...
Är du sugen på att pierca dig eller gillar fina och lite annorlunda smycken är India den perfekta butiken för dig.
Jag har alltid älskat India, långt innan jag kände Cindy!

Hade jag inte haft det jobbet har jag har så tror jag bannemej att jag hade haft massa piercingar och ännu fler tatueringar, men man kan inte få allt här i livet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0