Handywomen I am!

Igår fick jag nog... länge länge länge har vi pratat om att vi skulle borra upp hyllor i Frejas rum. Enda sedan jag borrade upp hyllor i Viktors rum innan han ens var född.


Men igår fick jag nog och borrade upp tre hyllor i hennes rum, all on my own!
Jag är fan bäst ;)

Använde mig av borr, plugg, tumstock och vattenpass. Vem säger att kvinnor inte kan ;)

Freja blev supernöjd då hon utbrast: ÅH vad fint du har gjort mamma, nu är jag riktigt nöjd!







Nu är hennes rum ombonat och ordning och reda. Hon gillade det verkligen... för igår spenderade hon i princip hela kvällen vid sitt nya skrivbord :)

Bra resultat tycker jag!

Är mkt stolt över mig själv!
Kvinnor kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0