Där satt den!!!

Igår var jag på Swedbank stadion för första gången på över ett år! Det var ett kärt återseende :)

Bäst av allt var att jag fick gå gratis tillsammans med Sarah som ordnat biljetter till oss. Fick gå in som "media" och stod nere vid långsidan när hymnen sjöngs och spelarna kom in!

Satt på pressläktaren under matchen och var kräknervös under första halvlek. Men det lugnade ner sig i pausen då vi lyxade med kaffe och chocklad ;)

Det förlösande målet kom i 64e minuten av Daniel Larsson och fem minuter senare var det dags igen för Jimmy Durmaz att peta in tvåan!

Precis så rättvist är livet ibland när man blivit snuvad på en straff ;)

Firade segern med en redbull-vodka på O'learys efteråt tillsammans med Sarah och tre killar ;) (Johans polare hihi).

Flörta till mig gratis skjuts hem, så kl 2215 hade jag landat igen! Fyra timmar i det fria är ungefär vad en trött tvåbarnsmamma orkar med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0