30 dagar i musik

Efter att ha fullföljt 30 dagar i foton så tänkte jag nu köra en ny utmaning, nämligen - 30 Dagars Musik Utmaning. Jag har stulit denna av Bitterpappan Appe. Utmaningen går ut på att varje dag lägga upp ett klipp med en låt som representerar varje utmaning. Jag ÄLSKAR ju musik. Jag ska bara se om jag reder ut att lägga upp youtubeklipp i bloggen, för det har jag haft problem med innan.....

Den stora utmaningen är ju faktiskt att hitta rätt låtar, för det finns ju SÅ mycket musik att välja mellan.
Utmaningen var på engelska, men jag har bemödat mig att översätta den.

Dag 01: Din favorit låt -

Dag 02: Den låt du tycker minst om -

Dag 03: En låt som gör dig glad -

Dag 04: En låt som gör dig ledsen -

Dag 05: En låt som påminner dig om någon -

Dag 06: En sång som påminner dig om något/en plats -

Dag 07: En låt som påminner dig om en särskild tillställning/händelse -

Dag 08: En låt som du kan hela texten på -

Dag 09: en låt som du kan dansa till -

Dag 10: En låt som får dig att somna -

Dag 11: En låt från ditt favorit band -

Dag 12: En låt från ett band som du hatar -

Dag 13: En låt som ett sant nöje att lyssna på -

Dag 14: En sång som ingen förväntar sig att du skulle gilla -

Dag 15: En låt som beskriver dig -

Dag 16: En låt som du älskade förr men hatar nu -

Dag 17: En låt som du ofta hör på radion -

Dag 18: En låt som du önskar att dom spelade på radion -

Dag 19: En låt från ditt favorit album -

Dag 20: En låt du lyssnar på när du är arg -

Dag 21: En låt du lyssnar på när du är glad -

Dag 22: En låt du lyssnar på när du är ledsen -

Dag 23: En låt du vill spela på ditt bröllop -

Dag 24: En låt du vill spela på din begravning -

Dag 25: En låt som får dig att skratta -

Dag 26: En låt som du kan spela på ett instrument -

Dag 27: En låt som du önskade att du kunde spela på ett instrument -

Dag 28: En låt som får dig att känna dig skyldig -

Dag 29: En låt från din barndom -

Dag 30: Din favorit låt för den här årstiden -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0