Vad är det som händer?

Hmm, det känns inte riktigt som det ska!
Kan dock inte sätta fingret på vad det är.
Vet inte om det är foglossningarna som har blivit mycket värre eller om lillkillen är på väg ut.

Jag kan iaf säga att jag har inga förlossningsvärkar, men det maler hela tiden. Och när jag reser mig upp trycker det på som bara den. Det gör väldigt ont framtid, i blygdbenet. Men det är det som är det diffusa. Jag vet inte om det är fogen där som spökar eller om det är lillkillens huvud som trycker på... eller en kombination av det.

Ska ju till barnmorskan på fredag, men funderar på att ringa till curakliniken imorgon och höra om dom har nån tidigare tid.

Det maler nämligen bak till också, och sammandragningarna kommer också går. Vill mest bara utesluta att det inte är något som inte är som det.

Går in i vecka 36 på onsdag..... och kan med handen på hjärtat säga det att jag upplevde aldrig något liknande när jag väntade Freja. Känslan av att det blir en majbebis blir mer och mer överhängande, men är det möjligt?

Någon mer med liknande känsla? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0