Ska det gå som en dans?

Idag körde jag faktiskt ett Zumba-wii pass!
20 minuter. Helt genomsvettig!

Men det kändes bra, men man är ju smidig som ett kylskåp.
Längtar verkligen tills lillkillen är ute så att man kan röra sig ordentligt och verkligen svettas!

ÄLSKAR att dansa och det ska bli superkul att kunna köra fullt ut i takt och rörelser!

Min plan är att sen köra varannan dag Zumba och varannan dag Wii active samt minst en promenad i parken varje dag :)
Den här gången skall jag komma iform snabbare! Och det är ju inga killer-pass med wiiet. 20-40 minuter och man kan själv välja nivå, så jag ska såklart mjukstarta och inte stressa ihjäl mig. Men tid det finns alltid för 20 minuters träning.

Det är ju till och med inte svårare än att sätta lillkillen i babysittern framför tvn/vid sidanom i vardagsrummet så kan jag träna framför honom.... :) Och den dagliga promenaden tar vi när vi lämnat Freja på dagis... då är vi ju ändå vid parken, så varför inte bara dra en vända i parken och sen hem!

Kommer bli bra!

Men syftet med zumba-passet idag var mest för att se om det kunde göra nån skillnad!

Kan mer eller mindre sätta huvudet i pant på att någon majbebis blir det inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0