Lugnet före stormen?

Igår när jag occh Freja gick hem från dagis så stannade jag halvvägs och insåg att jag kände ingenting!
INGENTING! Fogarna? -nope tryck? -nope igen sammandragningar? -Nix!
INGENTING, vilken känsla, nästan som om man inte var gravid längre.

Det har inte gått en dag på 20 veckor som jag inte känt ngt av ovanstående, men nu plöstligt ingenting.
Vilket hallelulja moment!

Fast i natt kl 04 vaknade jag av att lillkille bökade lite och att jag hade en konstig värk tvärs över magen. OCh den försvann inte. Kändes dock inte som riktiga värkar utan snarare såna värkar jag fick när jag väntade Freja och min mage fullständigt slogs ut av Niferexen!

Kl 0930 gick jag och la mig igen för då gjorde det SÅ ont. Fick till och med andas igenom ett par av de strålande värkarna som kom över magen. sov mellan 10-12, och när jag vaknade så hade värkarna klingat av, men istället stack det i ryggen. Men inget smärtsamt eller långvarigt, bara diffusa små stickningar.

Cyklade för att hämta Freja och så gick vi hem, och samma sak idag, inte en känning, ingenting.

När vi kom hem hinkade jag i mig glas nummer 4 av hallonbladsteet. Och visst känner jag lite mensvärksliknande värkar, men inget som gör ont.

Men det är väl lugnet före stormen. Ikväll är det ju dessutom Grey´s så det är bättre att ta förlossningen imorgon för då är det ändå ingenting på tvn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0