Helrenovering- check!

Jag vet inte riktigt vad som har flugit i mig, men jag har nog fått fnatt.

I fredags började jag tvätta upp all skittvätt, den är nu färdigtvättad och vikt och inlagd i gardroberna.

Imorse torkade jag av kylen, skafferiet och kryddskåpet samt dammsugade och skurade golvet i köket. Efter det åkte vi till willys för att storhandla! Och när vi kom hem så blev det bullfika och korsordslösning för min del med fötterna i högläge.

Nu precis så avslutade jag helrenoveringen av mig själv. Genomförde världens träningspass precis.
Jag duschade, rakade benen, filade fötterna, peelade kroppen, gjorde hårinpackning, klippte naglarna och plockade ögonbrynen. Senare ikväll ska jag roa mig med att måla naglarna!

Nu när allt detta är gjort ska jag bara sitta i soffan och avnjuta mitt iskalla hallonbladste och vänta på att middagen ska serveras. Idag firar jag och mannen årsdag, det är 7 år sedan vi träffades!

Trevlig söndag på er allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0