Hallonbladste-första rapporten

Så nu har jag druckit mina första koppar av teet.
Ja plural! 3 mindre baljor har jag klunkat i mig redan ;)



Bjöd även in min kära vän som redan gått in på övertid i sin graviditet. Inte kul att gå övertiden. Så såklart bidrar jag med vad jag kan. Skickade med henne en lite påse hem, om hon lovade att trycka ut ungen snart ;)

Vad kan jag säga om teet? Ja det smakade inte illa, smakade ingenting alls knappt tyckte jag. Svallningar fick jag, blv väldigt varm, och så kände jag mig mossig i huvudet.... Men det har ju en lugnande och avslappnande effekt sägs det.

Några andra känningar, nej inte vad jag tror... får se!
Dricker en kopp till ikväll, men sen får det räcka för idag!

Ni andra som dricker teet hur känner ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0