Färdigt! - Jag är bäst!

Idag efter mitt barnmorskebesök bestämde jag mig för att göra klart i Viktors rum.

Plockade bort pappen från golvet, dammsugade och tvättade golvet, vilket var idiotiskt eftersom jag sedan började borra upp två hyllor, rullgardin och en vägglampa. Så jag fick dammsuga igen haha

Hur som, jag avskyr att vara "tummen mitt i handen" så jag bestämde mig helt sonika för att jag själv skulle klara av att skruva och borra upp hyllorna, För "hur svårt kan det vara??".

Helt genomsvettig men supernöjd så fick jag upp båda hyllorna, lampan och rullgardinen, spikrakt dessutom, för jag VET hur man använder ett vattenpass ;)



Jodå, hyllan är rak.... en till som ska upp! #nöjd som fan



Tadaa.... konstig vinkel så hyllorna ser helt snea ut, men det är dom inte, jag LOVAR!


Månlampa och rullgardin uppskruvat också!


Nalle Puh-tavlorna som Freja hade i sitt rum som bebis fick en given plats på ena väggen i rummet #nöjd



Placerade lite gosedjur och leksaker på hyllorna, och dekorerade väggen även med mina cirkeldekorationer. Satte hyllan på plats under vägghyllorna. Plockade ner lampan från fönsterkarmen och placerade den på bänken istället, tyckte det blev mer effektfullt så. #superdupernöjd.


Väggdekorationerna på plats, likaså spjälsäng och skötbord. Blev så jäkla bra. Mycket bättre att möblera såhär då rummet plötsligt upplevs som mkt större.

Innan hade jag sängen rakt ut från väggen där skötbordet står på bilden, och där sängen står hade jag den låga golvhyllan, och där golvhyllan står nu stod skötbordet innan. Lekte hela-havet-stormar med möblerna alltså. #perfekt!

Bara lillkillen som saknas nu!

Komsi komsi!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefint :) Önskar vi hade ett extra rum att göra i ordning till vår lillbebis också!

2011-05-27 @ 22:16:58
URL: http://wintland.se/bebis
Postat av: Amanda och Linda

var har du köpt vägdekorationerna någon stans kim?Kram

2011-05-27 @ 22:26:28
Postat av: Nina Wiklund

Superfint :)

2011-05-28 @ 13:42:09
URL: http://frumotherwoman.blogspot.com
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 3 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/may/lordag-dagens-blogg-d-3.html#comment

2011-05-28 @ 14:29:21
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: karin

Vad fint du gjort! Vår bebbe får sova hos oss till och börja med, finns inget rum just nu t honom. Får bli ett höstprojekt:-)



Hur gick det på tradera, vann du gördeln?



Trevlig helg!

2011-05-28 @ 15:30:42
URL: http://minresatill3.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0