Du underbara sol!

Idag har det och är fortfarande ett helt fantastiskt väder.
Jag och Freja startade dagen redan kl 0715, men först kl 9 begav vi oss ut. Freja ville cykla en runda.



Efter ett par varv inne i segepark (det är bra att hon rastar sin gravida mamma) så cyklade vi hem igen.
Letade fram Frejas pool och skurade den och fyllde sedan på med vatten för premiärdoppet i sin egna pool. Lyckan var total.



Medans Freja badade glatt satt jag och mös med korsord och kaffe i skuggan, solen hade ännu inte hittat fram bakom husknuten till mig.



Det är verkligen livet för mig, lösa korsord och dricka kaffe i lugn och ro, till tonerna från en överlycklig tjej som plaskar. ÅH vilken lycka.

När solen väl tittade fram blev det för varmt för mig, så då åkte solseglet upp. Bästa investeringen ever.



Min oas <3 Det är där jag nu sitter och surfar! Älskar bärbar dator och trådlöst internet hihi
Freja sover middag. Och jag njuter av en kopp hallonbladste och lugnet.

Teet gör verkligen skillnad, känner direkt efter intagande av en kopp att livmodern börjar jobba, detta i kombination med promenaderna efter mitt taktikbyte har nog gjort att lillkillen flyttat ner sig en bit, det känns iaf så.



Önskar er alla en underbar lördag!


Kommentarer
Postat av: Lena Isaksson

Underbart!! <3

2011-05-21 @ 17:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0