Dagens mission

Som jag tidigare har berättat ha rjag gjort en lista på saker som jag skulle ta itu med nu när jag är ledig innan bebisens ankomst.

Jag har redan klarat av:

* Gödlsat gräsmattan och öst på nya gräsfröer
* Planterat blommor i krukorna
* Fixat min cykel
* Ställt iordning barnvagnen (pumpat däcken och tvättat klädseln)
* städat ur skräplådan i köket
* Städat badrumsskåpet på ovanvåning
* Ställt i ordning i klädkammaren
* Betsat skötbor och spjälsäng.
* Dammsugat soffan
* Sorterat ut bland Frejas kläder
* Köpt rullgardin och inredning till gardroben i Viktors rum

Och idag så bockar jag av:

* rengöra ugnen
* tvätta
* sortera bland flickkläderna och packa ner till våra vänner som fick en flicka igår <3



Får hoppas att ugnen är lagom att städa ur vid 17-tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0