Dagens jag!

Humör: Mycket bra
Gjort: En himla massa, varit och köpt solsegel med mamma och Freja, storhandlat på Willys, fixat och trixat här hemma med trädäcket och städat på nedanvåningen.
Dricker: Vatten
Planer: Att försöka hålla mig vaken till iaf 2130 ;)
Ser på: Becoming Barack på dvd
Lyssnar på: Tvn
Äter: Ingenting, men ska gå ut i köket och hämta lite vindruvor och en clementin
Bästa: Att trädäcket är klart och att jag kan njuta hela sommaren i min nya lounge
Sämsta: Att lillkillen trycker på som FAN hela tiden, nuförtiden. Och att Malmö FF tappade 2 poäng idag mot Syrianska :/
Väder: nu har solen gått ner för klockan är 2010, men det har varit strålande sol idag, ngt blåsigt dock.


Innan trädäcket



Tadaaa.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0