Dagens jag!

Humör: okej, men lite lite tålaod
Gjort: Stigit upp, klätt på ungarna, fixat frukost till Matilda och mig, tömt diskmaskinen, fyllt diskmaskinen, tömt tvättmaskinen, vikt tvätt, hängt upp tvätt, lagat lunch, varit ute och delat ut kallelser till vårstädning till föreningen,vilat en stund, hämtat freja på dagis, fixat mellanmål och sen druckit kaffe och planerar middagen.
Dricker: Kaffe!
Planer: Att försöka sysselsätta ungarna så länge som möjligt utan att dom slår ihjäl varandra, sen laga middag och sen gå och lägga mig tidigt!
Ser på: ingenting
Lyssnar på: Livet från två tjejer som "leker" på ovanvåningen
Äter: Ingenting, men åt precis ett snickers.
Bästa: Att freja är hämtad på dagis och att jag inte behöver gå en meter utanför hemmet mer idag.
Sämsta: Att jag har ont så in i helvete i fogarna idag :(
Väder: skit, kallt, blåsigt och regn i luften.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0