Dagens jag!

Humör: Börjar bli lugn igen. Vaknade irriterad så in i helvete!
Gjort: stigit upp, dammsugat hela nedanvåningen, fixat tre blommor som jag skulle ta itu med för länge sedan, tömt diskmaskinen, fyllt diskmaskinen, bytat kattsand i Guccis låda, fixat frukost till mig och Freja.
Dricker: Hallonbladste
Planer: Att ta det lugnt resten av dagen. Kl 14 ska vi iväg på café och fira min kusin, det ska bli trevligt.
Ser på: Toy Story 2
Lyssnar på: tvn
Äter: ingenting, men åt precis en macka leverpastej och tomat.
Bästa: Att Viktors rum är klart och huset är städat.
Sämsta: Att jag aldrig får sova en enda jävla morgon! Inte ens på helgen, för jag är gift med världens tröttaste man. #morrar
Väder: Molnigt och blåsigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0