Dagens jag!

Humör: Bakfyllekänslan infann sig imorse igen, men jag mår bra och är glad
Gjort: stigit upp, ätit frukost, och kokat upp dagens ranson av hallonbladste.
Dricker: Hallonbladste
Planer: Att göra så lite som möjligt idag
Ser på: Tv4 nyheterna
Lyssnar på: tvn
Äter: ingenting, men åt precis päron yoggi med müsli
Bästa: Att det är Skånederby ikväll!
Sämsta: Att jag för första gången på 10 år missar ett derby på hemmaplan :(
Väder: Regnigt, men solen kommer ikväll, för ingen himmel är så blå som min <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar: Tufft kommer det bli och är det ibland, men motgångar som man klarar gör ett förhållande starkare..tror jag. =)

2011-05-24 @ 09:42:57
URL: http://minbebis.com/blogg/hannasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0