Bytt taktik!

Jag är trött på att ligga och vila och sitta stil och vara som ett kolli!

Så jag har bytt taktik, varje dag sedan i måndags har jag istället försökt gå minst en runda, röra mig så mkt som möjligt hemma och således hjälpa Viktor att tränga neråt.

Det trycker på som fan de första minuterna när man börjar sina promenader, men efter en stund så släpper det.

Och hemma går jag omkring i trosor och BH för mestadels, alla kläder spänner eller trycker nu tycker jag, inte skönt.

Måste nog köra ett par maskiner tvätt i helgen eller kanske redan ikväll faktiskt, för jag isåg att jag har inga rena underkläder som passar. Hela lådan är full men endast med trosor som rullar ner för magen haha

Hanna gissade på att Viktor skulle tittat ut igår, det gjorde han inte. Nästa på tur är Lena, som gissat på söndag. Vi får se!

Nu ska jag gå och lägga mig och sova middag en stund, Freja är ledig från dagis idag då dom har planeringsdag, så hon sover nu, och om jag ska orka hålla hennes tempo resten av eftermiddagen sen så måste jag också vila.

Ha en bra fredag kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0