2,2 km sen tack och goodbye!

Idag kollade jag upp hur långt det är till dotterns dagis hemifrån oss, och det är 2,2 km enkel väg. Så som igår när jag både gick dit och hem gick jag 4,4 km.

Idag cyklade jag dit och gick hem, men jag är helt slut när jag kommer hem, inte konditionsmässigt utan fogmässigt.

Det gör SÅ ont... hela jag knakar! Låter som hela mitt bäcken ska gå i sönder! :/

I vanliga fall så cyklar jag denna sträcka fram och tillbaka, men min systerdotter är hos mig denna veckan och därför kan jag inte cykla för jag har en unge för mkt ;)

Men det är helt sjukt, det känns som hela mitt bäcken är totalt uppluckrat, det där med att försöka hålla sig i rörelse när värkarna väl sätter igång kan jag ju hälsa hem på.... kommer inte kunna röra mig mer då än vad jag kan nu, så jag hoppas värkarbetet går fort framåt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0