Jag är en vinnare!

Jag har ju glömt att berätta!
Jag är medlem på Philips Avent Sverige-sida på facebook.

Där är tävlingar lite titt som tätt. Och i förra veckan vann jag en tävling minsann.
Tävlingen gick ut på att man skulle kolla igenom deras sortiment och hitta en produkt som man skulle vilja ha och sedan motivera sitt svar till varför man ville ha produkten.

Jag blev helt såld på deras elektriska flask och matvärmaren. tänkte att en sådan kan ju underlätta livet för en som stundande tvåbarnsmamma, speciellt nattetid.

Och dra på trissor... jag vann just en sådan.

Fan va najs!


Kommentarer
Postat av: Lina

Smart grej! (:



Köper du importerat eller svenskt kött?

Varför just det altenativet?

Besök min blogg o lämna en kommentar om denna frågeställning. (:

2011-01-24 @ 15:04:36
URL: http://nonelikeme.blogg.se/
Postat av: Lucas

Hej på dig! Vad göres? :)

2011-01-24 @ 15:25:21
URL: http://modegrabben.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0