Såhär knäpp är jag!



Den 6 oktober så tog jag ett graviditetstest på kvällen..... men jag tyckte att det var ett svagt andra streck... men natten till den 7 oktober så gick jag upp och gjorde ett till.. och fick samma resultat!

Ändå var jag tvungen att sticka iväg till apoteket på lunchen och köpa ett clearblue digitalt gravtest med veckoindikator.

Och det var det längsta tre minuterna i hela mitt liv... men till sist så...



där stod det till sist..... GRAVID!

Det märkliga är att jag kände mig galet gravid fram tills jag fick ett positivt resultat.
Nu känner jag inte mig ett dugg gravid.... förutom illamåendet som höll i sig i en vecka, nu är den också borta... för gott hoppas jag!

Mensen har ju inte kommit... så jag är väl gravid då ;)


Kommentarer
Postat av: Nina Wiklund

Knäppis ;) klart du är gravid :)

2010-10-17 @ 08:45:55
URL: http://frumotherwoman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0