Liten blödning

den 27 oktober fick jag en ljus ljusrosa flytning som höll i sin i ett par timmar. Men det var inga mängder, knappt märkbart med ögat. Endast en gravid kvinna kan se sånt....

Sen igår fick jag en brun flytning, så ut som restmens. Ursäkta mitt ordval. Men det var inte färskt blod, det och det var inte blod blod heller.... utan snarare som den allra sista mensen.

Jag har absolut inte ont, och jag är inte orolig. Jag fick en liknande blödning när jag väntade dottern så jag visste att det inte var något farligt.

Ändå kastade jag mig över varenda artikel om blödningar och v 8 osv. Och fick återigen det svar jag redan visste.
Men man blir ju alltid uppmärksam och så känner man efter så att det verkligen inte är något.

Men det verkar vara bra, känner mig okej.

Har dock en molande värk på sidorna... men det är väl ligamenten som drar och så nu när livmodern växer. Det ska ju hända en del.... hihi Men det är spännande. Man upplever verkligen en andra graviditet annorlunda från den första. Då visste man ingenting... nu är man inte lika orolig, det tycker jag är skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0