Dåligt pokerface

Var bortbjudna på middag igår, detta tillsammans med ett par vänner.
Vännerna som höll i middagen visste inte att jag var gravid, men de andra paret som också kom dit visste.

Jag hade talat om för vännerna som visste att anledningen till att jag inte drack igår var för att jag hade fått problem med min mage igen. (Har haft magkatarr och inflammation i bukspottskörteln tidigare), så jag tyckte det var en säker plan. Mina vänner lova att inte säga något.

Vi kommer till middagen, alla på en gång.

Värden frågar mig om jag vill ha vin att dricka? Jag svarar nej!
Han tittar på mig, och frågar: Ska du upp tidigt imorgon
Jag: Nej!
Han: Och det är inte du som kör, för du har ju inget körkort!
Jag: Nej, precis!
Han: jaha då får man ta och gratulera då då!
Jag blev väldigt paff och började asgarva!

Jävla människa..... förvisso är detta en av mina bästa killkompisar så han kände väl det på sig.. men ändå!

det finns med andra ord inga stensäkra planer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0