Sjukligt illamående!

Igår hade jag en katastrofdag... mådde så sjukligt illa att jag var tvungen att gå hem från jobb vi 13-tiden.
Från kl 10-13 kämpade jag emot det, men det kändes som jag tuggade om hela tiden... rapade och kändes som jag skulle kräkas vilken sekund som helst.

Kvittade vad jag gjorde.

Kl 13 gav jag upp och cykla hem.
Somnade typ 1315 och sov till kl 1615. SÅ skönt.

Vaknade dock med illamående.

Men då jag har världens finaste man så åkte han och hämtade dottern på dagis så att jag slapp stiga upp och gå ut. Vid 17-tiden massade jag mig upp och städade lite i köket, fixade middag och så åt vi när dom kom hem. Illamåendet försvann.

Men jag tvärslocknade efter Grey´s.

Imorse mådde jag bra, och har mått bra hela dagen, som tur är!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch så jobbigt! Jag vet hur det känns... Hoppas du slipper detta igen.

2010-11-04 @ 21:20:46
URL: http://hanna.ohlzons.com
Postat av: Nina Wiklund

Vad skönt att du mår bättre idag :)

2010-11-04 @ 22:53:30
URL: http://frumotherwoman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0