Nyttig som få....

Jag minns väl när jag väntade min dotter då levde jag på fruktsallad, keso och riskakor till frukost i flera månader. Mumsigt, fräscht och lagom milda smaker. :)

Har nu i tre dagar ätit fruktsallad och skorpor till frukost. Känns bra, då vet man att man får i sig massa vitaminer varje morgon.

I slutet av graviditeten med dottern fick jag även dille på frysta jordgubbar! svalkande, innehållandes mkt järn och så släckte det törsten, ville undvika att dricka så mkt vatten då jag samlade på mig vätska som en kamel! :/

Gick dock bara upp 9,5 kg när jag väntade dottern, och hoppas på detsamma den här gången... men då vill det till att man skärper sig och inte ger efter på alla de där cravingsattackerna al a chips, jordnöttsringar, choklad, godis, glass osv.

Jag planerar att börja simma iaf en gång i veckan och sen komma igång med min wii-träning igen... finns ju low-intensiva pass man kan välja.... Och sen när våren närmar sig igen är det ju promenader så mkt som man orkar.

Gick på vattenjympa när jag väntade dottern också, och det vill jag hemskt gärna göra igen, det var SÅ skönt!

Hur går det för er??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0