Måndag då är det ÄNTLIGEN dags

På måndag kl 0915 är det då äntligen dags för det vaginala ultraljudet.

Märklig känsla att vara gravid nu. När jag var gravid med dottern i vecka 9 så visste jag knappt att jag var gravid, än mindre hade jag graviditetssymptom. Men nu har man ju planerat det och vetat om graviditeten långt innan det faktiskt visade positivt.

Så nu känner man sig höggravid....

Ska iaf bli mycket intressant och få veta exakt hur långt gången man är, och säkerställa att där bara är en bebis där inne....

Med tanke på hur stor min mage är redan nu så är man ju lite fundersam på hur många där är där inne. Men samtidigt så är jag inte alls oroad över att där skulle vara mer än en. Vi har nämligen inga som helst tvilling eller trilling gener i våra släkter, på nåt av hållen.

Min kusin fick däremot tvillingar i somras, och min andra kusin väntade tvillingar som dessvärre dog båda två redan i magen. Men närmre än så kommer det inte i den genpoolen.

Men vi får väl se... mirakel har ju skett förr!

Jag återkom på måndagkväll!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men någon måste ju vara först med tvillingar ;) Väntar med spänning tills på mndag :)

2010-11-05 @ 18:11:59
Postat av: karin/villhabarn

Nu är det bara 15 min kvar till ditt ul. Hoppas allt går bra! Kram

2010-11-08 @ 09:01:40
Postat av: karin/villhabarn

Nu är det bara 15 min kvar till ditt ul. Hoppas allt går bra! Kram

2010-11-08 @ 09:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0