Gårdagens besök på Curakliniken



Här har ni vår lilla bebis.
Vecka 9 är jag i.

Besöket på Curakliniken gick toppen.
Blodvärdet låg på 139
Blodtrycket på 120/65

Inbokat både inskrivning och KUBtest den 14 december.
ska upp på UMAS innan KUBtestet den 1 dec eller 6 dec och lämna blodprovet som sedan ska kompleteras med ultraljudet. Känns bra. Jag är inte ett dugg orolig för att vi ska få ett negativt besked, utan ser det mer som ett extra ultraljud.

Nu har man något att se framemot... spännande, nu är man på gång liksom.

Fick BF satt till min mammas födelsedag. 14 juni 2011.
Häftigt!


Kommentarer
Postat av: Nina Wiklund

Häftigt med samma dag :) Min förste son var beräknad två dagar innan min födelsedag, men kom inte då. Vaknade tidigt på MIN dag med rejäla förvärkar men det tog ytterligare två dagar innan han tittde ut :) Rätt skönt att ha vars en dag ändå.

2010-11-14 @ 08:56:50
URL: http://frumotherwoman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0