Otåligheten själv.....

Ibland är man bra dum... haha eller otålig, kalla det vad ni vill
Har BIM den 6/9 och tror att vi träffade rätt på ÄL. Helgarderade ju oss.

Brösten känns "tunga", har lite molvärk till o från, inget överdrivet, knappt märkbart när jag tänker efter haha Men man vill ju så gärna vara gravid.

Dock så frågade min kollega mig (samma kollega som stod och tittade på mig när jag var i v 11 med dottern, och glatt talade om att jag var gravid!! utan att jag sagt det till någon, förutom mannen) om det inte var dags att skaffa syskon snart. Hon kollade på mig och flinade.... och sa: Snarare än du tror!

Hmm.. ja vad ska jag säga?? Hoppas att hon har rätt.
Gjorde ett gravtest igår, vet att det är alldeles förtidigt... men man är ju så otålig.

Tidigast 4 dagar efter ÄL kan en del gravtest ge utslag, men man ska ju inte göra testet tidigare än BIM iaf.... men det känns såååååååå långt tills dess.
7 dagar..... Åh... orka vänta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0