Kan man verkligen inbilla sig....

... så mycket så att man reda nu mår illa.

Jag har mått illa sen jag vaknade imorse!
Har ätit och druckit men mår fortfarande illa.... inte fan kan man må illa redan nu??

OM jag skulle vara gravid så skulle det vara ett dygn gammalt.... snacka om att hjärnan spelar spratt med en.
Jag säger till mig själv att sluta.... att jag inte kan börja redan nu.... tänk om det dröjer innan jag blir gravid... då kan resan bli lååååååååång!

äh.... nu får jag skärpa mig!

Fast jag minns när jag var gravid med dottern, då trodde jag ju att jag var döende innan jag förstod att jag var gravid. Jag hade SÅ ont i min rygg, trodde jag hade njursvikt eller fel på min galla. gick till doktorn och tog ALLA prover som finns, men det var ju inget fel på mig.... Sen kläckte mannen tanken "det är inte så att du är gravid?".

Men det kunde jag ju inte vara... jag åt ju p-piller! Men det var jag... trots p-pillerna!

därför är det en ny känsla nu, för vi har aldrig planerat ett barn tidigare, det bara hända liksom.

det tycker jag är roligt... för på så sätt blir det två olika graviditeter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0