Frågestund!?!



Tycker det är dåligt tryck i bloggen.... Ingen som kommenterar längre...
Tråkigt tycker jag!

Men eftersom jag har en besöksräknare så VET jag att ni är iaf några som är här inne och läser.
Så nu gör jag något som jag aldrig tidigare har gjort, jag öppnar upp för frågestund!

Ställ en fråga och jag lovar att svara ärligt, på ALLT!
Ställ frågor om barn, förlossning, relationer, barn, sex, fotboll, hotell, turism....

Hit me...

Som min mamma brukar säga: Det finns inga dumma frågor, bara dumma svar!

Kom igen!!

Vad vill du veta?

Kram på er


Kommentarer
Postat av: ebba<33

tack :)

2012-05-29 @ 15:55:43
URL: http://ebbasweetbieber.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: Tack :D

2012-05-29 @ 16:26:56
URL: http://imsara.blogg.se/
Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; tack så mycket :) Allt bra?

2012-05-29 @ 16:31:21
URL: http://nathalietegelstam.blogg.se/
Postat av: Sara

Ditt drömresmål? :)

2012-05-29 @ 17:13:39
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Elin

varför ska ni inte ha fler barn? :/ alltså vad har hänt med din kropp?

2012-05-31 @ 08:46:07
Postat av: Therese

Tycker du att Viktväktarna är ett bra bantningssätt? Jag väntar mitt andra barn nu och när bebisen är född så ska jag börja min viktresa. Hade lite överflödskilon kvar när jag blev gravid denna gången sen förra graviditeten (kommer ha två barn ganska tätt) och nu har jag lagt på mig ännu mer. Har redan nu börjat fundera lite på olika bantningsmetoder. Körde en diet innan som fungerade ganska bra och jag fick resultat men sen blev jag gravid och slutade då med den dieten. Tycker det låter lockande mer Viktväktarna då man verkar kunna äta ganska mycket.

Har även sett på en annan blogg att man kan dricka Pepsi eller är det Cola Light?! Hur fungerar det när man vill gå ner i vikt?! Är det dyrt att vara med i Viktväktarna? Kan iofs kolla det själv men vill gärna höra vad du tycker om deras upplägg och koncept :)

2012-05-31 @ 10:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0